آ
-
آفرینش و جذب دانش
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
ا
-
ارزیابی عملکرد
طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانشمحور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
-
ارزش برند
واکاوی نقش تعدیلگری مدیریت دانش در رابطه سرمایههای فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]
-
ارزش سازمانی
مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
-
اشتراک اطلاعات
عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراکدانش: مرور نظاممند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
-
اشتراک داده
عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراکدانش: مرور نظاممند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
-
اشتراک دانش
عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراکدانش: مرور نظاممند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
-
اشتراک دانش
بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیریهای سازمانی آن در سازمانهای دانشمحور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانشمحور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
اشتراک دانش
بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
-
اشتراکگذاری دانش
تبیین و بومیسازی مؤلفههای فرهنگی مؤثر در به اشتراکگذاری دانش (مورد کاوی: یک سازمان دولتی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 63-101]
-
اطلاعات
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
-
اکتساب دانش
بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علمسنجی پژوهشهای ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
-
انتشار دانش
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
ب
-
بانک تجارت
تحلیل اثر مدیریت دانش و جهتگیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
-
بانک ملت کرمانشاه
مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
-
بهترین-بدترین
طراحی و تبیین چالشها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]
پ
-
پایگاههای استنادی
بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علمسنجی پژوهشهای ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
ت
-
تحلیل تم
طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانشمحور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
-
تحلیل چندسطحی
تجزیه و تحلیل چندسطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-65]
-
تحلیل روند
بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علمسنجی پژوهشهای ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
-
تسهیم دانش
عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراکدانش: مرور نظاممند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
-
تسهیم دانش
تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستانهای شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]
-
تعالی
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمانها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
-
تعاملات سازمانی
تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
ج
-
جدایی کارکنان
بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیریهای سازمانی آن در سازمانهای دانشمحور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانشمحور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
جریان دانش
مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
-
جهت گیری بازار
تحلیل اثر مدیریت دانش و جهتگیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
ح
-
حمایت سازمانی درک شده
تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستانهای شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]
د
-
داده
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
-
دانش
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
-
دانش
طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمانهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزشهای مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
-
دانش
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمانها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
-
دانش فرآیندهای کسب و کار
مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
-
دیمتل
مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
-
دیمتل
طراحی و تبیین چالشها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]
-
دورکاری
بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همهگیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]
ر
-
رایانش اجتماعی
طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمانهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزشهای مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
-
رسانههای اجتماعی و مدیریت دانش مشتریان
تجزیه و تحلیل چندسطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-65]
-
ریسک
بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیریهای سازمانی آن در سازمانهای دانشمحور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانشمحور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
ریسک از دست دادن دانش
تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
-
ریسک مکانیزم های کنترل و کانال های انتقال دانش
تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
-
رضایتمندی مشتری
مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
-
رفتار برنامهریزیشده آجزن
بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
-
رفتار شهروندی سازمانی
تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستانهای شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]
-
رفتار کاری نوآورانه
بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
-
رهبری توانمندساز
تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکتهای دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیلشده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
-
روش تصمیم گیری چند معیاره ی فازی
تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
ز
-
زنجیره تامین
طراحی و تبیین چالشها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]
س
-
سازمان دانش محور
طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانشمحور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
-
سازمان دانشمحور
بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیریهای سازمانی آن در سازمانهای دانشمحور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانشمحور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
سازمانهای دفاعی
طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمانهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزشهای مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
-
سازمانهای دفاعی
مدلسازی چالشهای استقرار فرهنگ سازمانی دادهمحور در سازمانهای دولتی ایران (نمونه پژوهش: سازمانهای تابع وزارت دفاع) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-149]
-
سامانه C4ISR
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستانهای شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]
-
سرمایه فکری
واکاوی نقش تعدیلگری مدیریت دانش در رابطه سرمایههای فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]
ش
-
شبکه نوآوری
بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیتهای شبکهای و عملکرد دانشی شرکتها در شبکههای زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
-
شرکت ارتباطات سیار ایران
طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانشمحور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
-
شرکت تولیدی
بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
-
شرکتهای دانش بنیان
تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکتهای دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیلشده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
ص
-
صنعت بانکداری
مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
-
صنعت زیست دارو
بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیتهای شبکهای و عملکرد دانشی شرکتها در شبکههای زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
ظ
-
ظرفیت جذب
تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکتهای دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیلشده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
ع
-
علمسنجی
بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علمسنجی پژوهشهای ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
-
عملکرد بازار
تحلیل اثر مدیریت دانش و جهتگیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
-
عملکرد دانشی شرکت
بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیتهای شبکهای و عملکرد دانشی شرکتها در شبکههای زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
ف
-
فرآیند تحلیل شبکه ای فازی
مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
-
فرایند مدیریت دانش
بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همهگیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]
-
فرماندهی و کنترل
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
-
فرهنگ یادگیری سازمانی
تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکتهای دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیلشده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
-
فرهنگ سازمانی"
مدلسازی چالشهای استقرار فرهنگ سازمانی دادهمحور در سازمانهای دولتی ایران (نمونه پژوهش: سازمانهای تابع وزارت دفاع) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-149]
ق
-
قابلیت شبکهای
بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیتهای شبکهای و عملکرد دانشی شرکتها در شبکههای زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
ک
-
کاربرد دانش
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
-
کارکنان دانشی
بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیریهای سازمانی آن در سازمانهای دانشمحور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانشمحور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
کتابسنجی
بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علمسنجی پژوهشهای ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
-
کیفیت
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمانها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
-
کیفیت خدمات
مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
-
کووید ۱۹
بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همهگیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]
م
-
مثلثبندی متدولوژیکی
تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکتهای دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیلشده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تجزیه و تحلیل چندسطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-65]
-
مدیریت دانش
مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
-
مدیریت دانش
تحلیل اثر مدیریت دانش و جهتگیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
-
مدیریت دانش
بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علمسنجی پژوهشهای ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
-
مدیریت دانش
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
-
مدیریت دانش
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمانها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
-
مدیریت دانش
طراحی و تبیین چالشها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]
-
مدیریت دانش
واکاوی نقش تعدیلگری مدیریت دانش در رابطه سرمایههای فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]
-
مدیریتدانش مشتری
مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
-
مدل تعاملی
طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]
-
مدل جریان دانش
مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همهگیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تبیین و بومیسازی مؤلفههای فرهنگی مؤثر در به اشتراکگذاری دانش (مورد کاوی: یک سازمان دولتی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 63-101]
-
مدل معادلات ساختاری
مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
-
مرور نظاممند
عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراکدانش: مرور نظاممند یک دهه پژوهش در دو پایگاه اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
-
مزیت رقابتی
واکاوی نقش تعدیلگری مدیریت دانش در رابطه سرمایههای فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتلهای اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]
-
مستندسازی دانش
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
-
معادلات ساختاری
طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]
-
مکتب اسلام ناب
طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمانهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزشهای مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
-
مؤلفههای فرهنگی
تبیین و بومیسازی مؤلفههای فرهنگی مؤثر در به اشتراکگذاری دانش (مورد کاوی: یک سازمان دولتی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 63-101]
ن
-
ناهمگونی شبکه
بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیتهای شبکهای و عملکرد دانشی شرکتها در شبکههای زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
-
نگهداری دانش
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
-
نوآوری باز
تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکتهای دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیلشده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
-
نوآوری باز
تحلیل اثر مدیریت دانش و جهتگیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
ی
-
یاددهنده
طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]
-
یادگیرنده
طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد