نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آفرینش و جذب دانش طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]

ا

  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانش‌محور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
  • ارزش برند واکاوی نقش تعدیل‌گری مدیریت دانش در رابطه سرمایه‌های فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]
  • ارزش سازمانی مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
  • اشتراک اطلاعات عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراک‌دانش: مرور نظام‌مند یک دهه پژوهش در دو پایگاه‌ اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
  • اشتراک داده عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراک‌دانش: مرور نظام‌مند یک دهه پژوهش در دو پایگاه‌ اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
  • اشتراک دانش عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراک‌دانش: مرور نظام‌مند یک دهه پژوهش در دو پایگاه‌ اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
  • اشتراک دانش بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیری‌های سازمانی آن در سازمان‌های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • اشتراک دانش بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
  • اشتراک‌گذاری دانش تبیین و بومی‌سازی مؤلفه‌های فرهنگی مؤثر در به اشتراک‌گذاری دانش (مورد کاوی: یک سازمان دولتی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 63-101]
  • اطلاعات ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
  • اکتساب دانش بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
  • انتشار دانش طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]

ب

  • بانک تجارت تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت‌گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
  • بانک ملت کرمانشاه مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
  • بهترین-بدترین طراحی و تبیین چالش‌ها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]

پ

  • پایگاه‌های استنادی بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]

ت

  • تحلیل تم طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانش‌محور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
  • تحلیل چندسطحی تجزیه و تحلیل چند‌سطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-65]
  • تحلیل روند بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
  • تسهیم دانش عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراک‌دانش: مرور نظام‌مند یک دهه پژوهش در دو پایگاه‌ اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
  • تسهیم دانش تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستان‌های شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]
  • تعالی بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمان‌ها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
  • تعاملات سازمانی تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]

ج

  • جدایی کارکنان بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیری‌های سازمانی آن در سازمان‌های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • جریان دانش مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
  • جهت گیری بازار تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت‌گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]

ح

  • حمایت سازمانی درک شده تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستان‌های شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]

د

  • داده ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
  • دانش ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
  • دانش طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمان‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
  • دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمان‌ها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
  • دانش فرآیندهای کسب و کار مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
  • دیمتل مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
  • دیمتل طراحی و تبیین چالش‌ها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]
  • دورکاری بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همه‌گیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]

ر

  • رایانش اجتماعی طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمان‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
  • رسانه‌های اجتماعی و مدیریت دانش مشتریان تجزیه و تحلیل چند‌سطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-65]
  • ریسک بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیری‌های سازمانی آن در سازمان‌های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • ریسک از دست دادن دانش تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
  • ریسک مکانیزم های کنترل و کانال های انتقال دانش تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]
  • رضایتمندی مشتری مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
  • رفتار برنامه‌ریزی‌شده آجزن بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
  • رفتار شهروندی سازمانی تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستان‌های شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]
  • رفتار کاری نوآورانه بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
  • رهبری توانمندساز تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکت‌های دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیل‌شده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
  • روش تصمیم گیری چند معیاره ی فازی تحلیل ریسک دانش بین سازمانی با رویکرد منطق فازی (نمونه پژوهش: صنعت بیمه) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 51-87]

ز

  • زنجیره تامین طراحی و تبیین چالش‌ها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]

س

  • سازمان دانش محور طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانش‌محور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
  • سازمان دانش‌محور بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیری‌های سازمانی آن در سازمان‌های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • سازمان‌های دفاعی طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمان‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
  • سازمان‌های دفاعی مدل‌سازی چالش‌های استقرار فرهنگ سازمانی داده‌محور در سازمان‌های دولتی ایران (نمونه پژوهش: سازمان‌های تابع وزارت دفاع) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-149]
  • سامانه C4ISR ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل اثر سرمایه اجتماعی و حمایت سازمانی درک شده بر تسهیم دانش با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی (نمونه پژوهش: بیمارستان‌های شهر اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-216]
  • سرمایه فکری واکاوی نقش تعدیل‌گری مدیریت دانش در رابطه سرمایه‌های فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]

ش

  • شبکه نوآوری بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیت‌های شبکه‌ای و عملکرد دانشی شرکت‌ها در شبکه‌های زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
  • شرکت ارتباطات سیار ایران طراحی مدل ارزیابی عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران با رویکرد سازمان دانش‌محور [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 155-195]
  • شرکت تولیدی بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 67-110]
  • شرکت‌های دانش بنیان تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکت‌های دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیل‌شده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]

ص

  • صنعت بانکداری مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
  • صنعت زیست دارو بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیت‌های شبکه‌ای و عملکرد دانشی شرکت‌ها در شبکه‌های زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]

ظ

  • ظرفیت جذب تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکت‌های دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیل‌شده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]

ع

  • علم‌سنجی بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
  • عملکرد بازار تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت‌گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
  • عملکرد دانشی شرکت بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیت‌های شبکه‌ای و عملکرد دانشی شرکت‌ها در شبکه‌های زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه ای فازی مدلسازی اثر دانش فرآیندهای کسب وکار بر ارزش سازمان با استفاده از روش دیمتل و فرآیند تحلیل شبکه ای فازی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 67-94]
  • فرایند مدیریت دانش بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همه‌گیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]
  • فرماندهی و کنترل ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
  • فرهنگ یادگیری سازمانی تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکت‌های دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیل‌شده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
  • فرهنگ سازمانی" مدل‌سازی چالش‌های استقرار فرهنگ سازمانی داده‌محور در سازمان‌های دولتی ایران (نمونه پژوهش: سازمان‌های تابع وزارت دفاع) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-149]

ق

  • قابلیت شبکه‌ای بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیت‌های شبکه‌ای و عملکرد دانشی شرکت‌ها در شبکه‌های زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]

ک

  • کاربرد دانش طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
  • کارکنان دانشی بررسی تأثیر اشتراک دانش بر جدایی دانشکاران و خطرپذیری‌های سازمانی آن در سازمان‌های دانش‌محور (نمونه پژوهش: یک سازمان دانش‌محور در حوزه فناوری اطلاعات) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
  • کتاب‌سنجی بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
  • کیفیت بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمان‌ها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
  • کیفیت خدمات مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
  • کووید ۱۹ بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همه‌گیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]

م

  • مثلث‌بندی متدولوژیکی تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکت‌های دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیل‌شده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
  • مدیریت ارتباط با مشتری تجزیه و تحلیل چند‌سطحی تاثیر رسانه های اجتماعی بر مدیریت دانش مشتریان [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 31-65]
  • مدیریت دانش مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
  • مدیریت دانش تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت‌گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]
  • مدیریت دانش بررسی روند تحولات «اکتساب دانش»: تحلیل علم‌سنجی پژوهش‌های ایران و جهان [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-49]
  • مدیریت دانش ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در سیستم فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 95-127]
  • مدیریت دانش طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد راهبردی و عملیاتی سازمان‌ها از طریق بکارگیری مدل تعالی سازمانی 2020 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 141-174]
  • مدیریت دانش طراحی و تبیین چالش‌ها و راهکارهای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین (نمونه پژوهش: صنایع فولادی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 175-223]
  • مدیریت دانش واکاوی نقش تعدیل‌گری مدیریت دانش در رابطه سرمایه‌های فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]
  • مدیریت‌دانش مشتری مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
  • مدل تعاملی طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]
  • مدل جریان دانش مدل جریان دانش در صنعت بانکداری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 123-153]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری بررسی رابطه دورکاری با فرایند مدیریت دانش در زمان همه‌گیری ویروس کووید19 [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-62]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری تبیین و بومی‌سازی مؤلفه‌های فرهنگی مؤثر در به اشتراک‌گذاری دانش (مورد کاوی: یک سازمان دولتی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 63-101]
  • مدل معادلات ساختاری مدیریت دانش مشتری و تأثیر آن بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتری- مطالعه مقطعی در بانک ملت استان کرمانشاه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 187-219]
  • مرور نظام‌مند عوامل رفتاری مؤثر بر اشتراک‌دانش: مرور نظام‌مند یک دهه پژوهش در دو پایگاه‌ اطلاعاتی فارسی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 129-185]
  • مزیت رقابتی واکاوی نقش تعدیل‌گری مدیریت دانش در رابطه سرمایه‌های فکری و مزیت رقابتی برند: با تمرکز بر نقش میانجی ارزش برند (نمونه پژوهش: هتل‌های اردبیل) [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 151-182]
  • مستندسازی دانش طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
  • معادلات ساختاری طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]
  • مکتب اسلام ناب طراحی الگوی رایانش اجتماعی دانش در سازمان‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های مکتب اسلام ناب (مطالعه ترکیبی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 103-139]
  • مؤلفه‌های فرهنگی تبیین و بومی‌سازی مؤلفه‌های فرهنگی مؤثر در به اشتراک‌گذاری دانش (مورد کاوی: یک سازمان دولتی) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 63-101]

ن

  • ناهمگونی شبکه بررسی نقش ناهمگونی شبکه بر قابلیت‌های شبکه‌ای و عملکرد دانشی شرکت‌ها در شبکه‌های زیست دارویی کشور [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-37]
  • نگهداری دانش طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدرسه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-29]
  • نوآوری باز تعامل فرهنگ یادگیری سازمانی با ظرفیت جذب، نوآوری باز و رهبری توانمندساز در شرکت‌های دانش بنیان: تحلیل یک مدل میانجی تعدیل‌شده [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 197-228]
  • نوآوری باز تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت‌گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 89-122]

ی

  • یاددهنده طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]
  • یادگیرنده طراحی الگوی تعاملی یادگیرنده _ یاددهنده [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 39-65]